Words of Wisdome


5 komentarzy:

  1. Przedostatnie zdjęcie niesamowicie przyciąga uwagę, szczególnie oczy i usta. Mam tu jeszcze kilka zdjęć, które mnie urzekły, bo jej twarz jest bardzo zagadkowa. Raz dostrzegam na niej niewinność, a następnym razem kobiecość. Jestem na tak! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna jest ta sesja, mnóstwo magii! Widać, że bardzo się postarałaś, zarówno jeśli chodzi o kontakt z modelka, jak i oprawę sesji, stylizację. Niezwykła atmosfera tajemniczości i przede wszystkim świetny pomysł.
    Gratuluję i czekam na nowości!

    OdpowiedzUsuń
  3. miło mi, że ktos docenia i widzi tez pracę, którą włożyłam w samo przygotowanie sesji;)
    dziękuję;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham Patrycje na zdjęciach! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń